Restart nu asso!

Hej, Eftersom jag ska ta bort Facebook så kommer det antagligen bli mer bloggning, så
kanske varje gång jag tänker på fb eller vill gå in på de så bloggar jag ist? Hur låter det? :D
Tycker det låter bra faktiskt.

Iallafall, idag så har jag vi inte gjort något i skolan typ, kom dit och fick höra att lektioner är
inställda osv, wiihooopiooo :D Så vi tränade lucia som vi ska visa upp imorgon och så.
Senare, eller aa vid halv fem så sticker jag till Sportlife och tränar, gött!
hmm aa justde, ska antagligen sova hos Bengt sedan för vi ska ju lucia oss imorgon
så vi fixar oss tillsammans ;) blir nog bra!
Aja bloggar mera sedan ska försöka ta lite kort också ;) men blablab skriver inget vettigt haha men puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0