Smink video?

Tjohopp! Vill ni att jag lägger upp en sminkvideo? Eller är det något speciellt som ni vill att
jag ska blogga om? Hade vart gött om ni skrev det isf för svårt för mig att veta annars ;)

Idag vart det skola som alltid iaf, men det är skönt att det ÄNTLIGEN är helg! Längtar til julafton och mitt
löshår, räknar likxom dagarna haha ;) Efter skolan gick jag hem och glodde tv och lite så.. Inget speciellt egentligen.
Har inte käkat mycket idag och det kan jag säga att det märker man på mitt humör, och jäklar va
hungrig jag vart när jag kom hem! :O Det gjorde ont i magen, men lat som jag är så fixade jag inget att
käka utan jag la mig i sängen och spelade the sims 3 ist :D Sjukt roligt alltså! haha lovi'n it! :) Men nu ska
jag platta håret, sminka mig och lite så, sedan kvart över 11 ska jag ta bussen till tjörn och stannar
där över natten.
Hoppas ni haft en skön dag idag iaf. Vi hörs så snart som möjligt!


gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Elin Hellström

Lägg upp sminkvideo! :dd

2011-12-02 @ 20:31:25
URL: http://elinomalaco.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson <3

jaaaa, sminkvideo , sminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideosminkvideo

sminkvideosminkvideosminkvideosminkvideo

sminkvideo

sminkvideosminkvideo :3 <3333333333333

2011-12-02 @ 20:59:28
URL: http://ffailbarn.blogg.se/
Postat av: Hanna Andersson

alltså jag vill också ha the sims 3!!!

jag kan komma hem till dig ngn dag och spela?

aa, men va bra!! tack :D



lägg upp sminkvideo också !!!!!!

:*

2011-12-02 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0