Frågorna ! :D

Stina frågar:
Hur många länder har du varit i, & vilka?
Gillar du att måla naglarna?
Vad har du för favorit klädaffär?

Svar: Jag har varit i Norge, Lansarote, Fuerteventura tror jag det stavas;) och Danmark. Så 4 :)
Ja jag älskar att måla naglarna, byter färg på dom hela tiden.. haha och älskar att ha Akryl naglar!
Oj, har många jag köper kläder på.  Tycker mest om Missäy, men jag handlar nog mest på Gina Tricot, billigt och bra!

Anonym frågar :
Är du oskuld? om inte när försvan den?:)
favorit minne?
vad heter din kille?

Svar:
Nej jag är inte oskuld. 13.
Jag har super många minnen ju, men säger nog när Julia blekte mitt hår och lite av blekningen kom på min tröja, min handuk och såå.. :( haha sen har jag många minnen, när jag blev tillsammans med min kille kille också.
Eftersom du frågar Anonymt så skriver jag bara J ;)

S A R A H frågar:
hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :D

Svar:
Oj, vi har känt varandra sedan förra året i Juli, men vi blev officiellt tillsammans i Februari någon gång. Så i 9 månader :D


Theresa frågar:
vilken ä din favoritlåt?
om huset brann och du bara kunde rädda en sak ur din garderob, vad skulle det vara då?? :o

Svar:
Min Favorit låt just nu är I don´t wanna die - Hollywood undead ;)
Smink!


Hanna Andersson frågar:

vilket är ditt starkaste minne?
vad har du för strumpor på dig?
vilken är din favorit färg?

Svar: Åå Hanna, det måste vart när du och jag träffades i Studiohallen ;)
Inga strumpor nu!
Favorit färgen är nog choklad brun :)

milaaaaaaaaa frågar:
hur länge har du och din kille varit tillsammans?
vad är din favorit mat? ;)

Svar:
9 Månader :’)
Tacos ;)

Filippa frågar:

Vilket är ditt favoritplagg i din garderob ?
Vilka hårfärger har du haft?
hur många marsvin har ni? (a)

Svar:
Tajts (a)
Grönt (missfärgat), lila, rött, brunt, svart, ask blondt, oranget och nästan vit ;)
Tror vi har 25, alla lika mycket värda!

Bullen frågar:

Varför har du inte dina svarta linser längre?

Svar:
Dom gick i sönder i kanten.. :(


Hoppas ni fick svar på allt och är det någon fråga ni vill fråga i efterhand så tveka inte ;)

Kommentarer
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

ny blogg, blivandemoder.blogg.se hackad.

/johanna



http://ungmodernittiosex.blogg.se/

2011-11-10 @ 21:32:01
URL: http://ungmodernittiosex.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson <3

Om du fick en önsknng va skulle det vara då, om det inte fick vara pengar eller att du ville ha typ hur många önskningar dom helst?



Om du skulle vara tvungen att flytta vart skulle du flyttat då?



Hur ser din dröm bröllopsklänning ut?



puss <3

2011-11-12 @ 00:51:09
URL: http://ffailbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0