Fy fasiken va tramsigt haha

Ååå så skratt retande ni måste bara läsa detta haha..

Har spanat in en jätte go tjejs blogg. Hon är 15 och gravid och vi har kollat in varandras bloggar ett tag.
Hon länkade mig en gång och jag länkade henne. Vet ni vad som hände då?! haha Jo då tror folket
att det är jag som ligger bakom hennes blogg (hon visar sig inte då folk är på henne, id*ioter som dom är, så förstår dig!) get it? Antagligen tror dom att jag vill ha mera besökare men va tänker ni med egentligen, röven eller? Aja inget jag tänker hänga upp  mig påå :D får ju mera besökare iaf, wiihoo! :D

Vill ni ha mera bevis på att jag är jag och ingen annan kanske jag ska göra ett video inlägg..?
Har iaf pluggat So och nu sk ajag snart träääna :D meen jag bloggar mera sdan och kanske lägger upp ett videoinlägg då om det nu är så att ni vill det? heeeejs! :P


Get over it freaking people..

Kommentarer
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

ingen fara:) [email protected]

2011-11-07 @ 16:51:30
URL: http://blivandemoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0