Färdig tränad

inga bilder förlåt! Alla biffkrims människor skrämmer sönder mig,
så hade jag stått där och tagit kort hade dom
kollat underligt på mig. Hehe okej det var en dålig ursäkt..
Jag GLÖMDE faktiskt :( förlåt ska försöka att göra det nästa gång jag är där :D
på fredag alltså! Ni får komentera och påminna mig så ska ni få bilder ;)
Men ska borsta min tand och byta om sedan ska jag faktiskt sova!
Man blir sjukt trött efter man har tränat i en timma :O trodde jag inte i början men så är det iaf!
Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft :) ha det gött i fortsättnignen så ska jag försöka slänga in
några inlägg imorgon också :D




Kommentarer
Postat av: född 1996 och gravid

svar: tusen tack:) hih ja, dock så känns det bara som det är en stor fisk där inne o sprattlar:)

2011-10-11 @ 21:34:42
URL: http://blivandemoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0