hos bullens crib!

hej igen! Är med Julia nu och vi gör tomatsås och pasta!:D
Älskar verkligen pasta och ketchup så tomatsås är ju same shit!
Ska fixa receptet till er så ni med kan få ta del av vår måltid :D
Efter maten ska vi till gården för möte om inspark som jag snacka om förrut.

Då min mascara borste ramla av?? Måste jag ju köpa en ny så vi drar in till std efter
mötet. Blir en fullspeckad dag idag men då känner man sig jätte duktig och kan sedan
sova lugnt på natten! Sådana dagar vill jag ha hela tiden ;) Såfort man är med Bullen
har man Alltid något att göra villket är såå schönt ;D men ska hjälpa till här i köket nu så hejs!


Visst ser det gött ut?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0