Uppdate nr2

Tjo igen.


Satte mig vid tv i några timmar så hade inte datorn med mig;)
Kollade på teen mom, ganska bra. Lite komiskt, det är typ bara
tjejorna som göra att det tar slut, haha jaja. Inte mycket å säga,

Skolan imorgon och skulle jobabt några sidor i matten men jag GLÖMDE
skit boken i skolan så det blev ingen matte i helgen så idiot annie får
jobba hela dagen imorgon ist! Skit kul när man slutar halv skit fyra...
Nä ska ta och rycka upp mig nu annars komemr jag alldrig palla det här!

Målade naglarna med! Glitter med stjärnor ii :D hade det när jag va liten, super nutti tycker jag ;)
Det går inte att ladda upp bilder igen på blogg.se-.-' laddar upp sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0