-

Det vart ett tag sen sist hörre ni ni..
Inget speciellt har hänt det sista.
blekningen med håret går frammåt men det går så sjukt långsamt haha. Det är inte oranget nu iaf. Julia blekte det och då blev det lite flammigt så ett tag efter så blekte mamma det med  Mood och då jämnade det ut sig lite i alla fall.
Imorgon ska Filippas syster Matilda bleka det  och då får vi väl hoppas att det någe vitt i alla fall.. Det har varit ett h*lvete rent ut sagt att få bort de här jäkla röda tonerna ur håret... Men är på god väg och när håret är vitt så ska jag beställa löshår. Det kommer bli jätte fint till sommaren. Sedan har jag funderat på att lägga i en lite guldig ton i håret. Samma som kissie har, tycker hennes hår är jätte fint! Men vi får se.
Idag vet jag inte riktigt än vad som händer. Blir kanske att åka till min gump på tjörn och så. Vad ska ni göra då?:)

Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

Vinn ett smycke!

Håll koll på min blogg för snart dyker det upp en tävling där du kan vinna ett av mina smycken!

2012-04-03 @ 15:32:09
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0