10 April

Hej korvar :))
Jag kom hem för en stund sedan från tjörn. Vi har haft det mysigt, kollade film och gossade :DD
Jag älskar min älskling:]
Idag ska jag åka till äckel tandläkaren och kolla om min början på
hål har blivit värre. Hoppas verkligen inte det för då kommer jag bli skit nervös.
Vem vill laga ett hål lixom?? Har ni gjort det, gjorde det ont?
Jag har inte känt att det gjort ont i tänderna men man kan nog kanske
ha hål ändå.
Jaja, ikv vill jag göra något men vädret är inte riktigt på
min sida så vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag ska nog ringa min
Johanna och fråga vad hon hittar på idag! Så johanna om du läser det här
så kommer jag nog messa dig sedan ;DD

Ni får ha de gott!

Det är inget fel på miiiiig!!

Kommentarer
Postat av: Johanna E

Jaa messa mig!! :D :D

2012-04-10 @ 15:59:05
URL: http://johannaeengqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0