God Morgon!

Här ligger väl jag på en härlig stor säng! Viss blir man glad då när man vaknar och upptäcker att det är LOV!!
Så idag ska jag fixa en söt frisyr och sedan ska jag sminka mig och packa faktiskt. Jag och johanna ska få följa med Julia till Bohusmalmön. Kommer ni ihog när jag skrev om det i sommras? Iaf så har inte Johanna vaarit där så vi får hitta på något att göra i detta svenska klimat. Bohusmalmön är så sjukt fint, det är ju vatte överallt och vattnet är liksom inte osm det är i getskär... Det är inte alldeles grått och trist. NEJ NEJ det är mörk blå och man blir typ så himla frestad att bada där :D Fast kanske inte nu i detta vädret men när det är sommar iaf.
Vad ska ni göra idag?
Jag ska nog kolla lite American pie, jag har bara sett beta house så ni får gärna tipsa om mer filmer! ;)Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0