Hårtips! Got2b Smoothing Lotion

Som ni vet har jag blekt och färgat håret mycket. +++ Att jag plattar det.
I och med det så måste man använda ett bra värmeskydd till håret. Tidigare jag jag använt en
spray och en gelé grej från osis men nu så tog dom slut.. Fick typ panik och köpte

En produkt från Got2b. Sjukt bra har den varit. Den heter smooth´n chic. Smoothing Lotion och
gör så att håret inte delar sig och att det blir lenare. Och jag kan lugnt säga att det
var den bästa produkten jag använt! KORV va den va bra, håret kändes bättre efter första gången! Så den ska ni köpa.
Och här är bild:

Man pumpar i produkten i handen och kletar in i handukstorkat hår. Den går att köpa på typ coop och ica säkert med ;) Den kosta 55:-

Sedan vill jag också tipsa om ett balsam som Johanna berätta om för mig.
Det är ett från elvital som det är lite glitter i så att håret typ glänser
efter man har använt det ett tag. Det är lite tjockare så det passar skit bra
till mitt hår som är snus tort.
Bild:


Den går att köpa i vilken affär där man handlar mat på och dne kostar la typ
som ett vanligt balsam också! :D Den luktar honung!
Sådär ja hoppas ni tar åt er det här! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0