I'm stronger then that.

Snart ska jag till kusinen som fyller år. Så blir väl lite fika
och små prat kan jag tänka mig.
Sen efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
kanske spendera tid för mig själv, eller vara med kompisar?
Om de tär någon som vill göra något med mig är det bara att
ringa eller smsa för jag är uppen för förslag :)

Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Skolan..
värsta stället på jorden verkligen, man är inte glad när man går
dit eller när man går hem. True shit right?
Anyways så SKA jag komma in på dingle gymnasiumet!
Ska bli så skönt att få börja om från början, from scratch (stavning?)

Den här bilden tog bullen på mig för 2 år sedan. eller vart det tre?


Skillnad från nu?


Det blir nog att jag bleker håret ändå :$





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0