Passar på

Att skriva nu när jag känne rmig typ ensamast i hela världen.
Tur som fasiken har jag världens finase vovve som jag ska passa idag tills
imorgon. Vi ska snart gå till stallet och fixa till Flora och kasta till dom andra
gangsterna lite hö. Efte det så drar vi hem och sedan åker jag me dhanna in
till std en kortis. Skulle egentligen till bullen idag för hon fyllt
men då jag passar snoddas så blev det inte så..
Anyways, vad ska ni göra idag? Jag ska kolla på The Voice sedan ikv också
för där spelar Snoddag ägare! :D Marcus Sennewald, så rösta på honom. Det kommer jag göra i alla fall^^


Kommentarer
Postat av: Rebecca Gerholt

Åh "lilla" gulliga snoddas! Fortfarande urgulli??

2012-02-25 @ 21:19:10
URL: http://rebeccagerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0