shit

jäklar va trött jag är! :( haha har jobbat sedan 8 imorse och kom hem vid 7.. Är du trött annie? VADF*N tror duu? haha ;)
Blev trampad på tån av flora så ramlade på mitt onda knä och nu gör det lite till ont.
Sedan har jag lite skavsår också.. :( Haha men värt mödan! För imorgon ska vi rida och såå.
kanske inte sagt det men jag praktiserar på stora höga ridklubb, mockar skit och tar in och ut hästar typ :)
Men nu ska kjag ägna tid åt mig själv vilket jag är värd alla dessa timmar.
tack och hej för mig för idag iaf :D:D


schleten tjej.. och lite mink hängandes under ögat efter en skön dusch skadar väl inte? ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Att hästarna inte kan se var de sätter hovarna, hörru! ;)

2012-02-29 @ 22:36:35
URL: http://elloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0