sådär jaa!

Fick köpt en spegel och nu är den uppe!
Tar ett kort imorgonoch lägger upp för att nu är det så mörkt i
rummet.
Jäklar va den här dagen har dragit iväg alltså, helt slut nu och imorgon
kommer antagligen bullen hit, vet inte vad vi ska hitta på men det blir väl bara
det vanliga att ta det lugnt och så antar  jag ;) ska fjäska med henne om hjälp
med bloggen också! och så måste jag fixa headern, kära nån det blir mycket
att göra..
Sen efter jag varit med bullen så drar jag in till rollsbo med mamma och tränar
lite på sportlife. Det ska bli skönt, vill inte bli en soffpotatis som bara ligger i sängen och
typ käkar chips hela tiden. nää så träna ska jag minsan göra, ska till och med
försöka få en tid hos en nageltjej jag och mamma hittade på internet. Får jag tid så
ska jag göra dom imorgon efter träningen! Fresch to death before the school begin :D

såå ska kolla på "The horse whisperer" nu, sjukt jäkla bra film! ha det gött ;)


Kommentarer
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

sv: TYCKER DU?! :O Ja som tkr den bli mindre o mindre var dag haha :)

2012-01-09 @ 21:52:50
URL: http://ungmodernittiosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0