London på fredag!

Om jag inte sagt det tidigare så vet ni det nu iaf. På fredag åker jag och min familia till London
för att stanna där över helgen, jag kommer hem på måndag kväll. Så vi åker dit för att pappa
fyller 50 och typ "fira" honom. Typ som en liten present.
Det kommer bli mysigt och jag hoppas att jag och mamma kan dra ut någon dag och bara shoppa!
Typ gucci, chanel och LV väskor ya know ;) haha när skojja, ska inte
ödsal pengar på sånt,  tänkte köpa en söt virkar bekini som passar min bobbar jag inte har och
men fluffiga rumpa :D och en tjocktröja och kanske ett par jeffrey campbell lita spike (a)
Fast dom får vara billiga isf! och typ inte äkta för sånt skiter jag fullständigt i! Bara converse som
måste vara äkta :)
Men iaf om vi ska prata om min vardag och dag idag! Jag har inte gjort ett piss vettigt.
Gjorde mitt moppe prov och jag kuggade på för jag är dålig trög och allmänt dum.
Ska iaf göra om det och då j'vlar ska jag klara det. Sedan vart det åka till
röntgen med pappa för det är fel på hans lungor eller något? Han har fått lunginflammation nu innan
London och mamma har ont i halsen-.-' hoppas do inte blir värre för då åker jag sjäälv!
Sedan efter jag fällt mina tårar efter provet åkte jag till min kära vän julia och kolla massa film
sedan klockan typ halv 3?? så vi har alltså sett film från halv tre till typ 11! KNAS BROO.
Orkar inte skriva mera och hoppas ni orkar läsa allt detta! ska fota med min nya handy phone när jag
är i London så sk ajag verkligen försöka fixa upp dom här! Skäll på mig annars...

Kommentarer
Postat av: sara

Hello, bra blogg

2012-07-16 @ 16:57:45
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0